Balen

Som utlåvat så har jag nu gjort ett litet inlägg om balen, som btw var för en hel månad sen nu :O Känns inte som det var så längesedan, men jaja.. :)
 
I alla fall så kunde jag inte önska efter en bättre bal än jag hade! Man kände sig så fin och uppklädd och det känndes ganska så maffigt att gå på röda mattan med så mycket folk runt om och sådär :p
 
Väl inne i CCC så var det ju först mingel, jag och min baldejt Joel var rätt tidiga så man hann med ett par välkomstdrinkar haha :) Sen satte vi oss med klassen och käkade vår trerätters meny, jag tyckte alla rätterna var riktigt goda och fina på tallriken :) Vinet vi fick var också helt okej, för att vara vin i alla fall;) Inte så förtjust i det i allmänhet så ;) Sen efter maten blev det vals och "vanlig" dans till bra musik!
 
Det var som sagt en riktigt fin, rolig och minnesvärd kväll och natt!! :D En av mina bästa dagar här i livet som jag mer än gärna skulle göra om 1000 gånger! :D
 
 
De flesta fotona är tagana av Camilla, men det finns ett par som är från Emma och mamma också  :)


Kommentarer
emi

hahaha alltså bilden på oss sex, när jag typ "men aaadam håll inte om mig såååå" och Jonathan bredvid ba "hahah gåre bra eller" xD

Svar: HAHA tänkte jag inte på innan men så rätt du har ;)
Corinne Morell

2013-07-11 @ 13:22:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0