Studenten

Idag var det en månad sen studenten och senaste dagen då man såg hela klasen samlad.
 
Även denna dag var precis som balen en av de bästa jag haft i livet! Så mycket glädje och skratt!
 
Dagen började tidigt, nämligen kl 06.00 var det champangefrukost hos Gson, riktigt mysigt!
 
 
Sen var det fotografering, klasstid, avslutning i auan, lunch, väntan inför utspringningen och sedan självaste utspringningen!
 
 
Och efter att ha fått hur mycket blommor, mjukisdjur, visselpipor och champange/cider så var det dags för flaket. Något av det roligaste på hela dagen faktiskt! Hela klassen var så glad och bara hoppade runt där i regnet haha! :D
 
 
Sen var det hem och käka tårta och öppna massa presenter! Fick väldigt mycket flytta hemmifrån grejer, vilket var precis vad jag önskat mig :D Annars fick jag smycken, pengar, precentkort och sånt :)
 
 
Sen var det förfest hos Issa innan vi åkte in till nöjes där festen drog igång på riktigt!
 
Som sagt en av de bästa dagarna jag haft, och det tackar jag hela klassen för!
 
Nu i efterhand så saknar jag klassen mer än jag trodde jag skulle göra faktiskt, trodde inte det skullevara så jobbigt men det är ju så många man typ aldrig kommer träffa mer :O Men de närmsta vännerna är ju som tur alltid kvar haha :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0