Åter igen..

.. förlåååååt, jag är nog sämst på att vara bloggare ;) Men nu när skolan är slut och jag kan göra annat än ha ångest över den så kan ske det blir lite fler inlägg :))

Nyss har det ju vart Napa, bal och student för min del, stora och extremt roliga händelser i mitt liv! Dessa ska jag göra fina små inlägg om någon dag tänkte jag, men först måste jag få lite bilder av folk, själv har jag bara några från mobilen, så det finns nog bättre där ute :D

Annars då, jag tror denna sommaren kommer bli så jävla chil, det enda jobb jag har är Funballz, om jag har ingen aning om hur mycket jag kommer jobba med dem, men förhoppningsvis ganska mycket! Annars har jag planerat att ta körkort inom snar framtid, kanske inte under sommaren då det är svårt att få uppkörningstider när alla har semester, men snart får det bli i alla fall!

Lite vad jag hade att säga idag, får väll se när nästa inlägg kommer upp, men det borde inte dröja allt för lång tid! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0