Godnatt

Hejhej alla söta vänner! Jag blev så stolt igår för att jag lyckades somna i någorlunda tid (mitt dygn har vart rätt fuckat i några veckor) somnade innan jämt efter 12-slaget så det kändes bra!

Men inatt gick det inte lika bra, gick och la mig i sängen i helt okej tid, men sen så kom jag ju på att jag inte tittat på paradise hotel denna veckan. Så jag gick in på tv3play och hejsanhoppsan så blev klockan över 05 och jag har redan hunnit va trött och överträtt så finns det ingen chans i världen att jag kommer somna inatt :)

Så nu när jag inte kommer sova något tänkte jag börja städa rummet lite såhär 06 på morgonen, dels för att det är väldigt stökigt men mest för att jag har lyckats tappa bort mina glasögon och min bettskena.. Båda brukar jag ha liggandes vid sängen så vi får väll se om jag hittar något.

Aja nu vet nu vad jag gör inatt iaf. Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0