Norge

Hej!

Jag är ganska precis hemkommen från en trevlig tripp i Oslo!

I lördags åkte jag alltså med Tommy till Norge, han har precis börjat jobba där som golvläggare :) Vi kollade runt inne i staden lite och hade det allmänt trevligt!

Och idag förmiddag kom Maria med sin mor dit så vi gick runt och lämnade lite CV till butiker, caféer och liknande :) Första gången jag sökt jobb utan datorn haha, usch så nervös jag var innan vi kom igång!! Men nu har jag iaf fått ut några ;) Innan vi åkte hem kollade vi också på boendet jag skrev lite kort om här om dagen. Det var riktigt fräscht, och det är sjukt billigt! Men man har verkligen inte mycket space för sig själv, typ fyra kvadratmeter eller något ;) Sen delar man kök och så då :) Får se vad det blir med det :)

Det var lite kort om Norge-trippen det, och här får ni några få fina bilder från staden! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0