I'm back

Okej nu var min paus över, för ett tag iaf. Jag tror aldrig att jag kommer bli någon bra bloggare, jag ger upp alldeles för fort och ofta.. Men jag kommer tillbaka lite då och då iaf! 

Jag har hunnit med endel sedan senaste inlägget, bland snnat skaffat jobb, även om det inte är så många timmar så är det något, och nu efter nyår blir det mer verkar det som! De få som läser min blogg vet nog redan att jag är personlig assistent, och i vissa tillfällen servitris, men måste ju ändå skriva det! 

Jag har även börjat jobba ideellt på Friskis och Svettis som reseptionist, det är riktigt kul men nu efter nyår när alla har sina nyårslöften så är det väldigt mycket folk och det blir lite stressigt för en som inte är van kassan ;) känns iaf bättre och bättre för varje pass.

Ska börja satsa på träningen nu tänkte jag, känner att jag måste engagera mig i något, går hemma alldeles för ofta och bara slappar, inte fel det ibland, men jag börjar bli trött på det :)

Det var väll allt jag hade för idag, vi hörs :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0