Design

Som ni kanske ser har jag ändrat på designen en del, det är fortfarande samma "grund design" som jag utgick från med förra designen men denna gången ändrade jag lite mer :)
 
Måste säga att jag är nöjd, tycker jag lyckades riktigt bra med headern.
 
Ananars då, det har inte hänt så mycket sen senaste inlägget egentligen. Jag är ju sommaranställd hos Funballz, men får aldrig några jobb.. Så det känns som ett sommarlov för mig nu, även om jag egenntligen är arbetslöt då. Men jag och Maria söker iaf massor av jobb i Norgge, framförallt Oslo, och på måndag ska vi kolla boende. Känns så sjukt, att flytta, till Norge!!!!
 
 
Jaaa, jag har jo lovat ett lite inlägg om bal och student också, de kommer inom snar framtid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0